„Marketingul este cheia rezultatelor extraordinare pe care le poate obtine firma” Peter Fisk
Neolevel - Full Time Marketing
Neolevel - Full Time Marketing Home Companie Servicii Resurse BLOG CONTACT

home / companie / despre_neolevel / principii_neolevel /
Principii Neolevel


Credem in Alegeri. Orice problema are mai multe solutii. Noi incercam sa gasim cel putin doua sau mai multe alternative pentru rezolvarea problemelor. Ne place sa avem mai multe variante, ne place sa avem de unde alege. Noi nu putem cunoaste mai bine situatia reala din firma decat clientul nostru. Datoria noastra este sa ii oferim solutii alternative. Clientul va decide pe ce linie va merge, dar de data asta fiind informat cu privire la avantajele si dezavantajele fiecarei alegeri.
 
 
Ne plac problemele. Definitia pe care o dam noi problemei este cea strategica: diferenta dintre situatia ideala si cea prezenta. Daca nu ar exista probleme, noi nu am avea de lucru. Fiecare problema ne stimuleaza creativitatea, ne forteaza sa cercetam, sa analizam, sa propunem solutii.
 
Ne place munca. Suntem indragostiti de ceea ce facem, si ne place sa depunem toate eforturile pentru a fi cat mai buni. Mediocritatea, lenea si delasarea nu exista pentru Neolevel. Daca vrei sa faci ceva bine, atunci trebuie sa fii pregatit sa muncesti.
 
Suntem pragmatici. Ceea ce facem are un scop, cauta un rezultat. Nu are rost sa cheltuim bani pe publicitate in reviste, daca aceasta nu va aduce suficienti clienti. Eforturile de marketing pe care le recomandam clientilor sunt in stricta legatura cu rezultatele asteptate in vanzari, fie ele pe termen scurt sau lung.  Munca degeaba nu are ce cauta.
 
Nu inventam roata. Am invatat din experienta ca nu are rost sa reinventam ceea ce altii au facut inainte. Sa nu o luam de la inceput, ci sa pornim din locul unde cei dinaintea noastra au ramas. Clientii nostri au lucrat, nu vream sa stergem cu buretele, ci doar sa corectam ce au gresit si sa construim de acolo.
 
Incepem cu inceputul. Nu ne propunem si nici nu promitem clientilor utopii legate de valoare viitoare a brandului lor. Analizam situatia reala a clientului si pornim de acolo. Daca un client nu are nici macar un logo bun, pornim de acolo. Incepem cu elemente simple si construim. Un website, un catalog, stationery de calitate, o prezentare, sunt toate caramizi de baza in construirea marketingului companiei.
 
Marketingul nu inseamna publicitate. Marketingul e mult mai mult. Inseamna sa creezi, sa comunici si sa livrezi valoare unui public tinta, obtinand profit. Publicitatea face parte din acest proces. O vom include in strategii si o vom adapta, dar nu ne vom transforma in agentie de publicitate.
 
Marketingul nu inseamna vanzari. Vanzarile sunt efectul unui marketing de calitate, iar echipa de vanzari devine un instrument de marketing extrem de important. O strategie de marketing va ghida vanzarile spre a obtine profit.