“Marketingul se invata intr-o zi, dar se stapaneste intr-o viata” Philip Kotler
Neolevel - Full Time Marketing
Neolevel - Full Time Marketing Home Companie Servicii Resurse BLOG CONTACT

home / servicii / consultanta_marketing / alocare_bugete /
Alocarea bugetelor de marketing


Am la dispozitie suma X cu care vreau sa ma promovez. Cum distribui banii?

Aceasta este una din dilemele cele mai dificile cu care se confrunta un om de marketing. Tendinta naturala este de a se gandi la alocarea bugetului pe medii publicitare (intre TV, radio, Publicitate stradala, publicitate in presa). Tendinta este de a da banii in principal pe publicitate.

Neolevel a fost dezvoltat initial pentru a invata firmele ca marketingul nu inseamna doar publicitate. Sunt foarte multe actiuni de marketing care necesita bugete (de cele mai multe ori mult mai mici decat cele pentru publicitate) si care ofera rezultate directe. Vorbim aici de:
Marketing prin intermediul bazelor de date
Marketing prin forta de vanzari
Marketing prin prezenta la evenimente
Marketing prin targuri si expozitii
Marketing prin Internet
Marketing intern, etc.

 
Chemati specialistii Neolevel pentru a va sfatui cum sa distribuiti bugetele astfel incat sa obtineti cele mai bune rezultate, cum sa creati planurile media si mai ales cum sa nu aruncati banii pe fereastra.