„Marketingul este cheia rezultatelor extraordinare pe care le poate obtine firma” Peter Fisk
Neolevel - Full Time Marketing
Neolevel - Full Time Marketing Home Companie Servicii Resurse BLOG CONTACT

home / servicii / consultanta_marketing / audit_marketing /
Auditul de Marketing


O analiza completa a activitatilor de marketing existente si a potentialului de marketing al companiei este baza oricarei strategii de marketing.

Numai dupa o cunoastere in amanunt a punctelor forte si slabe ale firmei in piata, a competentelor cheie ale companiei, a pozitiei actuale in piata si a imaginii firmei in mintea consumatorului se poate incepe procesul de creare a strategiei companiei. 

Numai in urma unui audit profesionist se pot evalua eforturile de marketing si eficienta activitatilor de marketing anterioare si existente.

Scopul auditului este determinarea reala a valorii firmei in piata. Acesta devine instrumentul de baza pentru activitatea viitoare de afaceri (nu doar de marketing).
Auditul de marketing necesita cercetare. Se poate face la diferite niveluri,  in funtie de nevoile companiei, mai rapid pe baza informatiilor secundare si mai complex in urma unei cercetari programate cu support profesionist.

Implementarea unui sistem de monitorizare a marketingului unei companii ar fi solutia cea mai buna, dar firma trebuie sa demonstreze maturitate pentru a avea success in acest demers.

Neolevel include un audit de marketing de baza in oferta de servicii, caci este singura modalitate de a ne baza propunerile strategice pe realitatea companiei si de a oferi solutii viabile la problemele percepute.

De asemenea, Neolevel ofera consultanta in realizarea unui audit complex si complet pentru clientii dornici sa se vada intr-o oglinda clara. Este un demers curajos, care dureaza, dar care este vital pentru succesul pe termen lung al afacerii. 

Contactati-ne pentru a afla mai multe despre auditul de marketing si alte servicii Neolevel.